Retururile comerciale si reclamatiile produselor initiate de catre Cumparator se pot face numai in cazurile si in conditiile prevazute de prezentul contract.
Home Solutions Shop nu suporta costul returului, ci doar pe cel de retrimitere a produsului cu care a fost inlocuit cel initial.In cazul in care nu se respecta conditiile de retur ale produselor,taxa de returnare a produsului refuzat este suportata de cumparator. Problema returului va fi solutionata intr-un termen de 14 zile de la instiintare.
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
Retururile comerciale si reclamatiile produselor initiale de catre Cumparator se pot face numai in cazurile si in conditiile prevazute de prezentul contract.
PFA-urile si persoanele juridice NU BENEFICIAZA de dreptul de retur în 14 zile Conform OUG 34/2014, privind drepturile consumatorilor
Marfa implicata in retur trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
- marfa care ne-a fost returnata trebuie sa fie in stare perfecta, corespunzatoare pentru revalorificare; daca ambalaul este deteriorat, Vanzatorul isi rezera dreptul de a nu accepta returul de marfa sau de a se retine o penalizare de pana la 40% din valoarea marfii;
- in cazul in care returnarea de marfa este cauzata de Vanzator, acesta nu va percepe taxe, in speta poate fi vorba doar de cazuri reale de garantie si livrari gresite;
- produsele a caror valoare pe bucata este mai mica de 10 lei nu fac obiectul returnarii;
- nu se admit la retur produsele care au fost deja montate, utilizate sau produsele care au fost cu comanda speciala .
Pentru solutionarea reclamatiilor privitoare la returul de marfa Cumparatorul va trebui sa completeze un formular de retur marfa pus la dispozitie de catre Vanzator ( care va fi valabil doar dupa ce va fi semnat de un reprezentant al Vanzatorului ) si sa anexeze in functie de caz – documentele de achizitie a produsului ( factura fiscala, chitanta, etc ).
In situatia in care marfa se livreaza numai cu produsul pe care il inlocuieste la schimb, iar Cumparatorul nu il preda Vanzatorului, Vanzatorul va factura cu minus contravaloarea acesteia de indata ce ii este predata, dar numai dupa examinarea prealabila a starii acestui produs urmarindu-se primordial respectarea cerintelor impuse de furnizorul Vanzatorului.