Produsele care fac obiectul prezentului certificat de garantie sunt garatate de noi pentru defecte ce pot aparea in perioada de garantie. Garantia produselor este de 2 (doi) ani. Garantia se acorda in conformitate cu prevederile OUG140/2021 si OUG141/2021. Garantia se acorda la sediul inscris in certificatul de garantie.
Toate bunurile comercializate de catre Home Solutions cu exceptia celor resigilate beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi (exceptie facand cele resigilate), in ambalaje originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
In cazul Bunurilor vandute si livrate de Home Solutions, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre importatorii produselor cu centre de service pe teritoriul tarii.
Garantiile pot fi transmise alaturi de produse in colet, fie in format electronic dupa livrarea bunurilor. In ambele variante, garantia este valabila incepand cu data livrarii.
In cazul in care garantia nu v-a fost transmisa nici fizic nici electronic in 48 (patruzeci si opt) ore de la livrare, va rugam sa ne sesizati acest aspect fie pe email la adresa: sales@homesolutions.ro sau telefonic la numarul de telefon: 0744637079.
In cazul certificatelor de garantie emise de producatori sau importatori, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzeci si opt) ore de la receptionarea produselor, conform specificatiilor.
DACA PRODUSUL NU ESTE IN STARE DE FUNCTIONARE BUNA ASA CUM S-A GARANTAT, SINGURUL SI EXCLUSIVUL REMEDIU VA FI INLOCUIREA. IN NICI UN CAZ SC HOME SOLUTIONS SHOP SRL SI DISTRIBUITORII SAU DEALERII AUTORIZATI NU VOR FI SUPUSI PLATIRII ORICAROR DAUNE CE DEPASESC PRETUL DE CUMPARARE AL PRODUSULUI.
Prezentul document atesta ca produsul achizitionat beneficiaza de garantie in conditiile respectarii regulilor de instalare, utilizare, manipulare si transport.
Produsele defectate in perioada de garantie vor fi returnate insotite de urmatoarele documente :
· copie factura fiscala;
· certificat de garantie;
· nota de constatare intocmita de persoana care a analizat cazul.
Reclamatia va fi analizata in termen de 30 zile lucratoare de la data receptiei produselor.
In cazul in care reclamatia a fost justificata produsele vor fi inlocuite in termen de 10 zile.
In cazul in care reclamatia a fost nejustificata cheltuielile vor fi suportate de catre cumparator.
Situatiile in care se exclude sau se pierd garantiile :
o depozitarea incorecta : deformare prin incidente de indoire , presare sau lovire, apropiere de surse de caldura; contact cu produse chimice agresive; expunere indelungata la actiunea factorilor atmosferici, montarea incorecta, utilizarea pentru alt scop decat cel indicat de producator.